Saturday, March 5, 2016

Cerita Lucah - Pepek rakan sekerja - TERBARU 2016


http://www.gadisbogel.me/Dulu masa aku kerja opis, ada sorang kak Ni nama dia Maya, memang daring gila. Dia memang kaki clubbing dan soial setakat pegang2 rapat2 memang takde hal. Muka boleh tahan je la, tapi bodi memang slim. Dressing memang power, ketat2 dan kain belah, nampak lurah memang mainan dia. Aku memang menunggu peluang untuk menggesel bontotnya. Peluang terbuka bila dia mintak tolong aku buat kerja melipat kertas di meja bila orang lain ada kursus, tinggal kami berdua dalam pejabat yg hanya ada 5 org itu. Bos pula melepak dalam biliknya. So aku sengaja ambik tempat di sebelahnya, yg memakai baju kebaya satin ketat biru pada hari itu. Sambil buat kerja, aku rapatkan konekku ke punggung bahagian kanannya, dan sekali sekala bila clear, aku tekankan konekku ke punggungnya. Aaaahhhh nikmatnya rasa bila dapat menggeselkan konekku di punggungnya yg sederhana besar itu. Sebab aku pakai batik hari tu, perlahan aku kuarkan konekku dari zip, dan sembunyikan belakang bajuku, dan bila line clear, aku pun cepat2 kuarkan konekku lalu aku sentuhkan ke bontotnya yang ranum. Aaaahhhh nikmatnya lebih dahsyat, meremang bulu tengkuk aku, sambil konekku menegak semakin keras di punggungnya. Aku jeling kepala konekku dan nampak air maziku mengalir sedikit-sedikit di bajunya. Dan bila dah nak abis kertas, aku masukkan balik konekku dalam seluar. Walaupun tak puas, tapi aku harap ada peluang lain pasni.
Peluang lebih besar aku dapat bila dia ajak aku gi club. Dia kata suh aku temankan balik takut dia high. Ini peluang baik takkan aku lepaskan kerana pasti aku akan dapat habuan memuaskan nafsuku menggunakan tubuhnya. Kami pun pergi, dia memakai skirt pendek ketat dan nampak lurah, sungguh menaikkan nafsuku. Dia tonggang arak, tapi aku tak pasal aku memang tak minum arak, hahaha. Kami menari dan memang habis badannya aku dapat raba dan pegang, kerana dia menari dengan agak daring. Hampir tengah malam, aku ajak dia balik, dan dia dah mabuk teruk. Aku papah dia ke keretanya, dan bila tiba kawasan gelap, cepat2 aku kuarkan konekku dan aku tekankan ke bontotnya yang berbungkus skirt ketat itu. Aaaahhhh nikmatnya tak terkata sungguh sampai berair2 maziku kuar membasahi bontotnya. Sampai ke kereta aku menembapnya, kerana dia dalam keadaan khayal, masa berdiri  di pintu, aku selak kain dia skit di burit pastu aku julurkan konekku ke buritnya sambil memeluknya. Aaahhhh semakin nikmat tak tertahan, dan konekku mula berdenyut2 kencang dan, creeettt!!!! Maniku memancut2 membasahi spendernya. Aku kepuasan melepaskan mani sulungku kepadanya. Aku masukkan dia ke dalam kereta, lalu aku memandu keretanya ke satu kawasan gelap. Sesampai di situ, aku aku renung kembali tubuhnya yg menggahairahkan itu. Dia sudah tak sedarkan diri akibat mabuk, konekku mengeras kembali ingin mengerjakan tubuhnya. Aku raba pehanya yg putih gebu itu, lalu aku keluarkan konekku dan aku palitkan saki baki mani yg masih ada di kepala konekku ke pipinya. Aku tekankan konekku ke kopeknya yang bersaiz B cup itu terutama di lurahnya yg sekian lama aku gerami. Kemudian, aku kangkanginya lalu aku kenakan konekku ke farajnya dari celah spendernya, aaahhhh sungguh nikmat terasa, sehingga konekku mula menggelegak, namun kali ini airku tak nak keluar pasal dah abis tadi. Lalu, setelah puas aku mengambil kesempatan padanya, aku drive semula ke rumahnya. Dia pesan jika dia mabuk suh aku hantar ke rumahnya dan aku tak kisah walaupun aku kena naik teksi pastu sebab dapat habuan. Sesampai di rumahnya, dengan sembunyi2 aku bawa dia masuk takut org nampak, agak clear pasal masa tu dah pukul 3 am, dan sampai ke dalam biliknya, aku sengaja meniarapkan dia sebab aku nak tunggang bontotnya. Aku pun bogelkan tubuhku lalu aku kangkangi tubuhnya, dan aku julurkan konekku ke celah spendernya lalu kena buritnya, aku tindih bontotnya sahaja sambil tanganku menyokong badanku supaya tak tindih sangat badannya, lalu aku mula mengayak konekku di celah buritnya, aaahhhh sungguh licin dan nikmat rasanya kerana maziku mula melicinkan farajnya, aku renung seluruh tubuhnya yg slim itu, semakin menaikkan nafsuku dan akhirnya, konekku semakin kebas dan semakin mengeras dan, aaahhhhh!!!! Creeettt!!! Creeettt!!! Maniku membuak2 lagi membasahi pukinya yang nikmat. Aku terus mengayak hingga habis maniku aku serahkan ke tubuhnya. Setelah itu aku lap2 sket maniku sebelum meninggalkan Kak Maya. Aku pun pulang menaiki teksi. Ahhh puas nafsuku malam itu.
Cerita Lucah Berahi
Cerita Panas
Cerita dewasa
Aksi lucah ghairah
Aksi lucah budak sekolah
Berahi lucah
Video Lucah
Cerita lucah melayu
Blog lucah
Seri lucah
Kisah lucah
Cerita kisah lucah cikgu

No comments:

Post a Comment