Saturday, March 5, 2016

Cerita Lucah - Pancut Celah Awek Jiran - TERBARU 2016


http://www.gadisbogel.me/Satu malam aku balik dari melepak, aku masuk ke dalam umah dan aku nampak 2 susuk tubuh budak permpuan tidur di ruang tamu. Dadaku berderau kerana budak perempuan seorang lagi tu adalah anak jiranku berumur 9 tahun yg aku ceritakan dulu. Serta merta konekku mengeras kerana aku bakal menikmati santapan seks pada malam ini. Suasana remang-remang hanya diterangi mentol 10 watt di ruang tamu. Dengan perlahan2 aku mendekati Hanis, yg mempunyai tubuh yang menggiurkan, tubuhnya memang seakan tubuh wanita cuma tiada bukit kembar dan rendah lagi. Aku riki kawasan, aku pergi tengok samada ibu bapaku dah tidur ke belum. Dari pintu yg tertutup, aku tahu bahawa semua ahli keluarga aku dah tidur. Canteekkk. Perlahan aku mendekati tubuh Hanis, sementara badanku sudah mula menggeletar dan seram sejuk kerana ghairah. Konekku aku keluarkan, yang kini mengeras seperti besi bersedia untuk menusuk perempuan. Sesampai berdekatan tubuhnya, aku menyentuhnya perlahan untuk menguji samada dia dah tidur. Tapi pengalamnku dari dulu aku tahu budak2 sebesar ini susah terjaga. Dia tak menunjukkan sebarang reaksi, lalu aku rapatkan konekku ke pehanya yg berbalut kain. Terus aku parkingkan konekku ke pehanya, dan sebaik saja terkena pehenya, ahhhhhh terasa nikmat menjalar ke seluruh tubuhku kenikmatan yg amat sangat sementara konekku berdenyut2 perlahan sambil melelehkan air mazi jernihku ke pehanya. Aku memejamkan mataku menikmati saat2 indah ini sambil konekku menujah perlahan ke pehanya. Konekku terasa mendidih sambil mengejang2 nikmat menikmati pehanya. Aku teruskan dengan sesi seterusnya, aku menyelak bajunya, ternampak perutnya yg slim putih itu, konekku mula mengeras seperti kayu, dan dgn terketar2 aku geselkan konekku ke perutnya, dan ahhhhh nikmatnya terasa bila konekku tersentuh perutnya yg slim dan lembut itu, aku memejamkan mataku menikmati saat nikmat itu sambil memerah air maziku yg jernih ke atas perutnya. Kemudian, aku terus dengan sesi ketiga, aku merapatkan konekku ke mukanya yg comel itu, lalu perlahan aku geselkan lagi konekku, konekku semakin keras dan berdenyut2 kencang tatkala terkena pipinya yg gebu. Aku sedia maklum jika konekku berdenyut2 kencang maknanya maniku sudah hampir nak keluar. Airku sudah tak mampu ditanggung oleh konekku ingin menyembur keluar kepada Hanis. Perlahan aku selak kainnya hingga ke pingang, hingga menampakkan buritnya yg putih dan tidak berseluar dalam itu, dan aku pun mengangkanginya dengan berhati2, badanku tidak menindihnya, dan dengan penuh nafsu, aku suakan konekku yg sudah mengeras kejang itu ke celah farajnya, dan sebaik saja konekku mengenai farajnya yg lembut itu, badanku seram sejuk, dan konekku mula berdenyut2 dengan kencang, dan semakin laju. Aku mula rasakan badanku nikmat mengikut denyutan konekku yg mencacang di faraj Hanis. Aku hanya membiarkan konekku melakukan kerjanya tanpa menggerakkan badanku, dan akhirnya, cretttt!!! Maniku menyembur2 nikmat di celah faraj Hanis, sambil aku menahan nafasku setiap kali konekku memancutkan air baka pekatku ke pintu farajnya. Aku memejamkan mataku sambil membayangkan seolah2 konekku sedang memancut di dalam rahim budak ini. Aaaahhhh nikmatnya aku lepaskan air bakaku yg memancut2 agak banyak ke tubuh kecil itu. Akhirnya aku puas, konekku sudah mengecut kembali. Perlahan aku perah lebihan air maniku dan aku sapukan di belahan faraj atas Hanis menandakan aku sudah menodainya. Aku tersenyum, dan terasa bangga serta kepuasan nafsu. Perlahan aku ambil bajuku lalu aku kesat keseluruhan celah kangkangnya sehingga kering dan masuk tidur dalam kepuasan
cerita lucahcerita lucah jandacerita lucah jiransedapnya pukikisah sex jandakisah makcik jandakisah lucah makcik melayukisah lucah 2014kisah berahi dan lucahjilat burit
Cerita Lucah Berahi
Cerita Panas
Cerita dewasa
Aksi lucah ghairah
Aksi lucah budak sekolah
Berahi lucah
Video Lucah
Cerita lucah melayu
Blog lucah
Seri lucah
Kisah lucah
Cerita kisah lucah cikgu

No comments:

Post a Comment