Saturday, March 5, 2016

Cerita Lucah - Jolok Puki Sepupu - TERBARU 2016

Satu hari sepupu aku kawin, so aku ngan famili aku pun pegi la tolong2 apa yang patut masa kenduri. Dipendekkan cerita, disebabkan agak ramai sedara mara yang datng, malam pertama tidur di sana aku dah dapat habuan. Malam tu aku tidur di luar, bersama beberapa orang lagi sedara mara yang ada. Tup2 pukul 2 pagi lebih kurang, aku terasa seperti dikejutkan orang, tapi bila aku bangun, takde sape pun yg kejut aku. Dalam remang2 cahaya lampu tu, aku terintai2 sapa yg kejut aku. Tetiba, darahku berderau bila aku terlihat tubuh kecil seorang budak perempuan tidur tak jauh dariku. Perasaan mengantuk aku hilang, diganti dengan nafsu serakah. Perlahan aku rapati tubuh budak itu, dan aku mula cam yang budak tu rupanya 3 pupu aku yang comel berumur 8 tahun. Konekku mengeras di dalam seluarku, dan aku usya line, clear. Keadaan tempat tidur kat situ agak tunggang langgang kerana ada 3 kelambu yang dipasang, camouflage untuk aku.  Aku pun memulakan stage pertama. Aku berbaring supaya konekku berada di mukanya, kerana aku nak gesel konek aku kat muka dia yang comel itu. Bila dah dapat kedudukan tepat, aku pun kuarkan konek aku yang dah berair mazi tu, dan dengan perlahan aku mengenakan kepala konekku ke mukanya yang comel. Aaaahhh nikmatnya sebaik saja kepala konekku mencecah pipinya yang putih bersih itu, sehingga aku memejamkan mataku menikmati saat indah itu. Konekku pula semakin menegang dengan lebih keras sebaik bertemu dengan pipi budak itu. Terasa konekku berdenyut2 menahan nikmat, dan maziku meleleh keluar membasahi wajah comel itu. Puas menikmati mukanya, aku beralih ke kakinya. Perlahan aku tarik sebelah kakinya dan aku selimutkan dengan selimutku separas pehanya. Dia pakai baju kurung, memudahkan kerjaku. Sebaik aku dapat kakinya, aku selak perlahan separas pehanya, lalu aku kangkangi kakinya, aku tekankan konekku sekuat hatiku ke betisnya yang putih, sambil memeluk pehanya. Aku menikmati kenikmatan meromen kakinya sambil menggesel2 konekku ke betisnya. Bahagian favourite aku pada tubuh wanita adalah peha bahagian belakang, so aku pun geselkan pula konekku ke peha belakangnya. Nikmat jangan cakap la, mazi aku dah jenuh meleleh ke pehanya. Aku tau, budak2 mcm ni kalau tido, memang takkan jaga kalau setakat sket2 pegang. Aku peluk kakinya, sambil menggeselkan konekku ke betisnya, aku cium pehanya dengan rakus. Akhirnya, aku tak mampu bertahan lagi, maniku membuak2 ingin keluar. Perlahan aku rapati tubuhnya, di mana dia tidur membelakang. Aku menyelak kainnya separas pinggang, lalu aku kangkanginya dari belakang, perlahan aku jolokkan konekku ke farajnya sehingga mengenai farajnya. Aaaahhhh nikmatnya tak terkata, hingga sejuk kepalaku menahan nafsuku. Konekku pula mengejang-ngejang sambil memuntahkan maziku di farajnya yang lembut.  Pastu, aku bangun lalu meenggeselkan konekku ke bontotnya, dan dengan bernafsu aku geselkan konekku ke bontotnya yang licin, dan sejuk itu, Kemudiannya, aku hanya membiarkan konekku membuat kerjanya, tanpa aku menggeselkan, aku hanya letakkan saja di bontotnya. Perlahan aku dapat rasakan konekku mengembang2 beberapa kali, dan aku dapat rasakan kenikmatan, dan ahhhhh!!! Creeett! Konekku memuntahkan mani putihku ke punggung budak itu. Aku terkejang2 menikmati saat indah itu sambil memejamkan mataku kenikmatan. Habis saja maniku memancut, aku lihat bontotnya penuh diselaputi maniku. Aku puas, dan mengesat maniku perlahan dengan kainku dan menyambung tidurku semula dengan lena.

Cerita Lucah Berahi
Cerita Panas
Cerita dewasa
Aksi lucah ghairah
Aksi lucah budak sekolah
Berahi lucah
Video Lucah
Cerita lucah melayu
Blog lucah
Seri lucah
Kisah lucah
Cerita kisah lucah cikgu

No comments:

Post a Comment