Thursday, March 3, 2016

Cerita Lucah - Isteri ku suka dirogol


Dua hari selepas dia melakukannya, dia rasakan yang dia mahu mencubanya lagi tetapi kali ini dengan kehadiran aku sekali. Aku pun memang excited sangat dan tak sabar nak tunggu habis waktu pejabat hari Sabtu tu. Lewat petang tu, aku menolong isteri ku mengenakan pakaian yang cukup cantik dan memastikan dia kelihatan seksi. Aku tanya isteri ku kalau lelaki itu tidak setuju dengan rancangannya nanti tetapi isteriku cukup pasti dengan jawapan yang akan diberikan oleh lelaki tersebut. Aku perhatikan isteri ku, Lisa berjalan keluar menuju ke kereta dan sebentar lagi akan membawa seorang lelaki yang tak aku kenali untuk sama-sama mengadakan hubungan seks. Lisa menelefon ku setengah jam kemudian dan mengatakan dia sedang dalam perjalanan pulang ke rumah bersama lelaki tersebut. Katanya lelaki tersebut masih lagi ragu-ragu. Mungkin beranggapan aku akan mengamuk. Lisa menyatakan akan memujuk lelaki tersebut lagi dan meminta aku bersedia di rumah.
Lalu Lisa memanggil M dan mereka berciuman lagi. Kemudian Lisa merapatkan badannya pada ku. Seolah membiarkan punggungnya naik tinggi ke atas sambil zakar ku masih terbenam dalam farajnya. M seperti faham arahan tersebut mula merodok semula zakarnya ke lubang jubur Lisa. Lisa menjerit kenikmatan apabila kedua-dua lubangnya dipenuhi dengan zakar-zakar yang keras. Faraj Lisa menjadi semakin ketat apabila lubang juburnya dipenuhi dengan zakar M. lagi kuat kemutan faraj Lisa yang aku rasakan. Inilah threesome pertama yang terjadi dan Lisa sedang melakukannya. Aku kagum sejenak dengan keadaan ini. Lalau aku dan M saling bekerjasama memasuk dan mengeluarkan zakar masing-masing lantas memberikan kenikamtan yang tak terhingga pada Lisa. Walaupun agak sukar kerana ini adalah kali pertama berbuat demikian. Namun Lisa sampai klimaks beberapa kali. 
Agak dalam 5 minit kami bertiga bersama, M mengeluarkan zakarnya dan menuju ke bilik air. Aku pula meminta Lisa menonggeng dan dengan perlahan menghentak Lisa dari belakang. Sebentar kemudian M datang semula dan aku dapati zakarnya masih lagi keras. M hulurkan zakarnya ke muka Lisa sambil dia berlutut didepan Lisa. Lisa kembali menghisap zakar M. Akhirnya pancutan aku untuk kali kedua pula sampai dan aku lepaskan semuanya dalam faraj Lisa. Aku terlentang kepenatan di atas karpet. Lisa seterusnya menarik M dan berbaring bersebelahan sambil berkucupan lagi. M pula naik ke atas Lisa. Mengangkat kedua kaki Lisa dan meletakkannya di atas bahu. M sekali lagi bersetubuh dengan Lisa tapi tak lama. Dengan pantas M mengeluarkan zakarnya dan memancutkan air maninya ke atas perut Lisa. Pancutan demi pancutan keluar seperti dah seminggu bertakung tapi baru 2 hari lepas dia bersetubuh dengan Lisa.
Mereka berdua terbaring keletihan tapi dari riak muka Lisa, aku tahu dia puas dan gembira apabila impiannya tercapai. M mencium dahi Lisa dan perlahan-lahan bangun. Dia mula memakai pakaiannya. Kemudian dia kembali semula pada Lisa dan mengucapkan terima kasih sambil mengucup bibir Lisa. Akupun mula berpakaian semula dan aku hantar M semula ke restoran tempat Lisa mengambilnya tadi. M juga berterima kasih pada ku sambil memeluk ku kerana baginya apa yang terjadi itu juga ialah yang pertama kali. Apatah lagi dengan pasangan suami isteri. Aku pulang selepas itu dan mendapati isteri ku telapun siap mandi serta membersihkan dirinya. Dalam bilik tidur,Lisa berpakaian nite gown dengan wangian yang harum sekali menanti kepulangan ku. Lisa berkali-kali mengucup ku sambil mengucapkan terima kasih kerana impiannya tercapai. Dengan peuh keghairahan, permaian yang disangka tamat tadi, bersambung lagi tapi hanya kami berdua. Di atas katil dengan penuh kasih sayang.
Cerita Lucah Berahi
Cerita Panas
Cerita dewasa
Aksi lucah ghairah
Aksi lucah budak sekolah
Berahi lucah
Video Lucah
Cerita lucah melayu
Blog lucah
Seri lucah
Kisah lucah
Cerita kisah lucah cikgu

No comments:

Post a Comment