Saturday, March 5, 2016

Cerita Lucah - Anak saudara makcik - TERBARU 2016


http://www.gadisbogel.me/Satu hari aku ingat nak gi skodeng makcikku, umah makcik aku ada satu bilik rendah yg ada tingkap paras dada. Masa aku lalu, aku ternampak sekujur tubuh budak perempuan berumur 8 atau 9 tahun aku tak pasti pasal aku tak kenal. Aku rasa mungkin anak saudara makcik aku belah laki dia. Nyum2, ni nama dia durian runtuh. Aku pun gi riki makcik aku katne, aku dgr mcm dia kat dapur so aku gi tengok. Betul la dia tengah sibuk memasak di dapur. Line clear, aku pun cepat2 gi ke bilik tu lalu masuk ikut tingkap tu slow2.  Aku amati wajahnya, wah sungguh manis menyebabkan konekku menegak dengan cepat. Aku renung setiap inci tubuhnya dengan penuh nafsu, aku tak risau pasal budak2 mmg susah terjaga jika tido dgn syarat aku berhalus ketika menyentuh tubuhnya. Aku mengeluarkan konekku yg kini berlumuran dgn air maziku, lalu kusentuhkan ke pinggangnya. Aahhhh nikmatnya mula terasa bila konekku menggauli tubuhnya. Aku beritahu, budak ini mempunyai tubuh yg ranum seakan2 wanita dewasa cuma kopeknya masih belum tumbuh. Nasib baik dia tidur atas lantai beralaskan karpet, jadi mudah untuk aku bergerak. Namun susah sket sebab dia pakai seluar trek longgar, aku terpaksa tarik slow2 seluar trek dia dan spender dia yg agak memakan masa, namun sewaktu aku tarik seluar dan spender dia ke bawah sket, aku dah parking konekku di pehanya supaya nikmatnya masih terasa. Nasib baik dia tidur menelentang. Kini, seluar trek dan spender dia sudah terkebawah sket menampakkan faraj putih tanpa bulunya. Konekku semakin keras, aku nak pancut kat buritnya, dan dengan terketar2, aku mengangkanginya tanpa terkena tubuhnya, dan konekku yg berdenyut keras itu aku tonyohkan perlahan ke rekahan farajnya, dan sebaik terkena farajnya, aaahhhh aku dapat rasakan nikmat mula menjalar ke segenap tubuhku berpaksikan konekku, aku hanya membiarkan konekku tanpa mengayaknya, kerana aku ingin rasakan setiap saat yg nikmat ini tanpa bekerja. Makcikku masih lagi sibuk di dapur kerana aku dapat mendengar bunyi dia memasak, dan akhirnya konekku mula berdenyut2 kencang di farajnya, dan aku mula merasakan air maniku bergerak menuju kepala konekku, sehingga konekku menjadi kebas dan nikmat, dan akhirnya creeettt!!!! Konekku seakan tertaik ke dalam sebelum terkedepan semula sambil berdenyut2 keras memuntahkan air maniku ke rekahan faraj budak itu dengan banyak memenuhi farajnya. Aku menggeliat nikmat setiap kali konekku memancutkan airku ke badan budak itu. Aku control sebolehnya nafasku sewaktu melepaskan air nikmatku sehingga habis keserahkan padanya. Akhirnya, aku bangun dan perlahan2 aku lap airku dan memakaikan kembali seluarnya, lalu pulang ke rumah dalam kepuasan.
cerita lucahcerita lucah jandacerita lucah jiransedapnya pukikisah sex jandakisah makcik jandakisah lucah makcik melayukisah lucah 2014kisah berahi dan lucahjilat burit
Cerita Lucah Berahi
Cerita Panas
Cerita dewasa
Aksi lucah ghairah
Aksi lucah budak sekolah
Berahi lucah
Video Lucah
Cerita lucah melayu
Blog lucah
Seri lucah
Kisah lucah
Cerita kisah lucah cikgu

No comments:

Post a Comment