Saturday, March 5, 2016

Cerita Lucah - Bohsia - TERBARU 2016


http://www.gadisbogel.me/Satu hari aku mintak satu nombor awek dengan Shikin, iaitu bohsia cilik dulu. Dia pun bagi satu nombor member dia nama Waa. Dia kata kalau ko nak try boleh la. Waa ni darjah 4, cun woo bodi mantap. Aku pun try ejas2, telepon ajak kuar makan ngan melepak. Sekali Waa ni memang senang nak makan, dan aku berhajat untuk ,melepaskan hajatku pada tubuhnya. Terbayang2 bagaimana nikmatnya nanti bila dapat aku tumpahkan maniku ke dalam farajnya. Ada sekali petang tu, aku dapat can untuk menggunakan tubuhnya. Aku ajak dia melepak kat CC tempat aku keja, kerana aritu CC aku cuti so aku boleh la gunakan tempat itu. Dia memakai baju fit kain licin yang menampakkan hampir kesemua lekuk tubuhnya walaupun masih belum matang tetapi sungguh menaikkan nafsuku. Seluarnya pula seluar tight warna hitam yang menampakkan lekuk farajnya. Kami masuk ikut pintu belakang, pastu sebaik saja masuk ke dalam kedai, aku peluk tubuhnya yang ranum itu. Dia tak membantah hanya membiarkan perlakuanku. Aku pun terus mencium mulutnya, dia hanya membiarkannya sambil berdesis2 keenakan. Aku mencium lehernya pula, dia menggeliat ganas sambil tertekan bontotnya ke konekku. Konekku memberi reaksi mengeras bila terkena bontotnya yang lembut itu. Aku pun tanya dia samada dah datang haid ke belum, dia cakap belum. Apa lagi, makin mudah aku membuang maniku ke dalam rahimnya kerana pasti tidak akan mengandung. Airku mula menggelegak di kepala konekku ingin keluar, aku pun baringkan dia lalu mengangkanginya. Aku keluarkan konekku lalu menyuakan pada tangannya. Memula dia agak takut sikit, tapi akhirnya bila dah dapat pegang, dia memegang dengan ganas konekku sambil meraba2nya dengan rakus. Aku mula menanggalkan pakaianku dan pakaiannya, menampakkan tubuhnya yang mulus dan farajnya yang putih tanpa bulu itu. Aku tak mahu membuang masaku lagi, kerana konekku sudah hampir meledakkan isinya, aku tak mahu buang keluar, tetapi ke dalam. Tetapi kerjaku agak sukar, kerana Waa ni masih dara, perlu diteroka dulu dengan agak lama. Sebaik sahaja konekku mengenai lubang farajnya, pehanya menggeliat2 sambil memelukku kuat. Aku tahu dia sedap kerana dapat aku rasakan di kepala konekku pintu farajnya mengemut2 dengan kuat. Aku teruskan foreplay aku dengan mencium leher, kepala, mulut dan dadanya untuk memudahkan aku merobek daranya. Sedikit demi sedikit, aku menekan konekku ke dalam farajnya, dengan perlahan supaya dia tidak sakit, nanti menggangu kerjaku. Sedikit demi sedikit, batang konekku mula memasuki farajnya. Tetiba dia menjerit perlahan kesakitan, kerana daranya terkoyak. Aku segera mencium lagi lehernya, dan lama kelamaan dia dah tak sakit lagi, kini mula keenakan bila aku mengehenjut2 konekku keluar masuk dengan lebih laju. Tetiba aku dapat rasakan nafasnya semakin kuat, dan dia memelukku kuat sambil terkemut2 dan akhirnya dadanya terangkat sambil dia mengeluh aaahhhhh. Aku tahu dia dah puas. Kini giliran aku pula memuaskan nafsuku. Aku suruh dia naik ke atas, lalu masukkan kembali konekku ke dalam farajnya. Aku suruh dia henjut sambil aku peluk badannya yang ramping itu. Dia bercelapak di atas badanku sambil menerima sahaja asakanku. Kini konekku tak mampu bertahan lagi, aku henjut semahuku tubuh anak dara sunti itu, terasa maniku mula bergerak ingin menukar tempat, dan akhirnya, kepalaku rasa kembang dan melayang bila zakarku menyembur2 keras ke dalam farajnya. Dia juga mendengus keenakan bila maniku beralih ke dalam tubuhnya. Aku rasa puas, dan bangga kerana dapat memberikan maniku pada anak dara yang cantik ini. Selepas itu kami terus berprojek hingga aku dah bosan dengannya.
Cerita Lucah Berahi
Cerita Panas
Cerita dewasa
Aksi lucah ghairah
Aksi lucah budak sekolah
Berahi lucah
Video Lucah
Cerita lucah melayu
Blog lucah
Seri lucah
Kisah lucah
Cerita kisah lucah cikgu

No comments:

Post a Comment