Monday, February 8, 2016

Cerita Lucah - Pantat Icha Sayang


Jadi pada hari sabtu keluarga aku dan mertua aku terpaksa balik kampong,aku pulak tak dapat ikut pasal kerja dan icha pulak pasal peperiksaaan.Bila malam aku tengah dok syok tengok filem blue niat aku malam ni icha akan aku balun cukup-cukup pantat dia.Jadi aku biarkan pintu bilik aku terbuka.Aku tahu icha sedang mandi.Aku pun terus mengintai .Terus tegang batang aku melihat tubuh dia yang sedap gila ni.Tapi aku tak sangka yang icha ni tengah mengentel biji dia.Ahh!!ni pasti lauk aku hari .Aku biarkan icha tengah layan stim dia.Botol syampu yang kecik tu di masukkan dalam pantatnya.Tetek dia diramas dengan lembut.Aku buka baju aku.Nak sergah dia dengan keadaan bogel.Bila kau lihat icha nak klimaks aku terus buka pintu bilik air.Terkejut icha apabila melihat aku dalam keadaan bogel depan matanya.Tapi apa yang aku lihat dari matanya dia hanya memandang batang aku saja.
Aku lihat mulut icha seolah menerima jolokkan dari batang ku ni.Batang aku makin lama ku rasakan makin keras bagaikan batang besi yelah 7 inchi setengah.Icha masih terus menjilat batang ku adakalanya dia menyedut-nyedut telut aku tapi apa yang paling best bila icha menjilat jubo ku.Inilah kali pertama aku rasakan perempuan jilat jubo aku.Tapi aku pun buat seperti mana yang dia buat pada jubo aku.Kesedapannya memang tidak boleh dikatakan dari mulut trylah kalau nak tahu.Aku pun mula menjilat perut perlaha-lahan lepas tu ke tetek dia.Icha pun sama juga buat seperti mana yang aku buat.Patutlah perempuan suka bila tetek dia dihisap memang sedap bila tetek kita di hisap orang.Jari aku tidak berhenti menjolok pantat icha dan icha tetap terus melancap batang ku.Permainan oral sex ini aku buat sampai icha klimak kali ke empat dimana aku nak dia puas paling puas dalam hidup dia.
“Urrhhh!!!sedapnya batang abang..uurgg..uurrgghhh,…uurrgghhh!!!!!Kuat bang icha nak abang buat kuat-kuat.Sedap tu batang abang icha nak…..sssssaaaaaayyyyyyaaannnggggg!”mulut icha tidak berhenti melafazkan kata-kata nikmat dari batang aku.Sememangnya main dukungHenjutan demi henjutan aku teruskan tapi aku tak pasti apa yang aku lihat adalah dalam 20 minit aku main dukung dengan icha.Aku pun baringkan icha ke lantai,kami membuat berdua membuat 69 pantat dia ku lihat makin sempit dan aku masuk 3 jari aku didalam pantat dia sambil aku menjolak dekat lubang jubo icha.Rengekkan dia bukan main menjadi-jadi sambil mulut dia mengolom batang aku.Selepas itu aku kata kat icha yang aku nak main jubo dia ,dia setuju dia katakana pada ku yang dia nak aku pecahkan dara jubo dia kat aku kalau boleh main sampai dia puas.Perlahan-lahan aku masukkan batang aku didalam jubo icha tak susah pulak ku rasakan nak masuk kat lubang jubo icha ni mungkin kerana dan sedap dari tadi aku mengerjakan pantat dia jadi mungkin lubang jubo dia pun memberikan batang aku masuk kedalam.Peh yang ini memang aku suka main sambil berdiri dari belakang sambil meramas tetek icha.

No comments:

Post a Comment