Tuesday, February 16, 2016

Cerita Lucah - Ira Jiran dara


Setelah beberapa minit kami melakukan persetubuhan kami pun menukar posisi kepada posisi doggie pula.Aku menyuruh ira untuk menungging dekat depan aku dan aku menujahkan batang aku masuk semula ke dalam pepek dia.Aku tujah dengan agak kuat sehingga ira mengerang dengan begitu kuat “ahhhhaaahhh….ahhha…. Saaakkkiitttt……….. awak slow la sikit sakit pepek saya tu…”.Aku menjawab “ok……ok….ok…..”.Selepas aku puas bermain dengan pepeknya aku ada terasa nak main dengan lubang yang lagi ketat iaitu lubang jubornya.Aku tampa berkata apa-apa ada nya untuk menjolok jubornya aku dengan sesuka hati menggosokkan kepala batang aku di luar lubang jubornya yang agak terbuka sikit itu.Aku mula menjolok dan ira bercakap “ady jangan-jangan…..tolong jangan……”.Aku tidak menghiraukan desakannya dan terus aku menujahkan batang akku sehingga separuh masuk ke dalam lubang jubornya yang sempit itu.Ira pun menjerit sekuatnya kerana jubornya aku jolok dengan agak kuat.
Selepas hari itu banyak kali jugak kami melakukan hubungan sebegitu dan tak pernah kantoi sampai sekarang………ITU JA LA CERITA YANG AKU DAPAT KONGSIKAN…..
Cerita Lucah Berahi
Cerita Panas
Cerita dewasa
Aksi lucah ghairah
Aksi lucah budak sekolah
Berahi lucah
Video Lucah
Cerita lucah melayu
Blog lucah
Seri lucah
Kisah lucah
Cerita kisah lucah cikgu

No comments:

Post a Comment