Tuesday, February 16, 2016

Cerita Lucah - Batang Abang Tiri Sedap


Abang tiri ku suruh aku membuka semua pakaian yang aku pakai sehingga tidak tertutup oleh sehelai benang pun.Abang aku pun telah berbogel dan aku terlihat batangnya nya baru mahu keras…Besar jugak batang abang aku ni…….Abang ku suruh aku mengulum batangnya yang semakin mengeras itu.Aku pun terus mengulum dengan bergitu ghairah…Abang memaut kepala aku dan menarik kepala aku sehingga batangnya tersentak pada anak tekak aku.Pepek aku dah mula berair….Abang mengeluarkan batang nya dari mulut aku dan dia terus meramas tetek aku dengan kuat.Tangannya menyusur turun ke arah pepek aku.Abang terus mengintil biji kelentit aku sampai aku kengiluan.Tergeliat-geliat badan aku di buatnya.Abang memasukkan jarinya ke dalam lubang pepek aku.Aku rasa biasa sebab dah selalu aku main di dalam bilik sorang-sorang aku jolok ja pepek aku ngan jari kalau stim sangat.

No comments:

Post a Comment