Thursday, February 4, 2016

Cerita Lucah - Baby Rozie

nak di ceritakan, saya nie memang suka sangat dengan rozie tapi sayangnya dia telah berlaki (kira dah kawin lah). dah lama saya minat dengan dia sejak dari sekolah menengah lagi. yang sebenarnya umur kami sama, tapi dia kawin dalam usia muda kerana tuntutan keluarganya. tapi masalahnya, laki dia sorang kaki pompuan (hai rozie apalah nasip ko). 
kira-kira 2 bulan selepas perkhawinan mereka, saya berpeluang berjumpa dengan rozie. ketika itu dia datang ke kedai kami untuk urusan pejabat. ketika saya melihat dia, hati saya terasa sejuk sebab dia bertambah cantik, lebih cantik dari sebelum kawin (jangan kembang aaa rozie). memang dia bertambah cantik. ketika itu dia perasan saya sedang merenung dia, tapi saya buat selambah aja. then dia datang tempat saya bertanyakan khabar. ketika itu saya menjawap selambah aja. lepas itu dia keluar. 
esoknya dia datang ke kedai kami, dia datang nak jumpa saya, tapi malangnya saya ada tugas. nasip baik kerani dekat kedai tu pandai, dia ada tanya pesanan. rozie ada tinggal kan pesanan, suruh saya call dia bila-bila masa. lepas tu saya call rozie, dia kata nak jumpa saya, nak mintak pertolongan. hai pucuk dicita ulam mendatang, nak tolong apa pun boleh saya sanggup (hehehe termasuk yang itu). 
then setelah menetap kan tarikh dan tempat dia kata esok jam 9 pagi dekat rumah dia. saya kata ok aja. then esoknya saya gi rumah dia, dia sirang aja di rumah. wow cantik woo kawasan rumah dia, dalam rumah dia pun cantik, termasuk lah orang dia. dia panggil masuk duduk di sofa, dia tanya nak minum apa, saya kata apa apa aja yang sejuk. masa dia di dapur saya sempat membelek belek album dia dan mencekup satu daripada gambar dia yang paling cantik. 
then dia datang bawa air sirap siap ngan ais lagi tu. then saya tanya apa yang saya boleh bantu. tiba-tiba dia bermuka sedih mencerita kan macam mana perangai laki dia. laki dia ni kaki pompuan, pernah sekali rozie terdengar perbualan telefon laki dia dengan gundik laki dia, dalam perbualan itu laki dia mengutuk habis rozie. sampai pasal dalam soal sex pun di kutuk oleh laki dia. 
then saya tanya lagi apa yang saya boleh bantu. rozie cakap dia hanya mintak pendapat saya macam mana dengan situasi macam itu. saya nie pulak bukannya suka menjaga tepi kain orang lain. saya cuma kata saya tidak boleh bantu rozie, sebab masalah ini melibatkan rumah kebahagiaan rozie, saya tidak mahu kebahagiaan rozie terganggu. 
tapi.... bila tanduk sudah timbul maka kata kata tue semua tidak iklas lah jadi nya... sambil bergurau saya kata kalau yang itu saya boleh tolong sangat sangat... hehehe... tiba-tiba rozie senyum... aiks lain macam aja ni... hehehe. then saya mintak diri, sempat pulak si rozie mintak no handset saya (kamu nak??? hahaha). lepas tu saya mintak diri sebab ada kerja lain lagi. tak pasal pasal pula esok malam rozie telpon saya. dia kata dia takut dekat rumah dia... dan minta saya datang temankan dia... fuh!!~ terbayang di kepala macam mana cantik muka rozie putih dan bibirnya sangat mengairahkan. bukan setakat muka aja, body pun power... bayangkan 38 26 39 fuhh bukan kah solid tu... buah dada nya yang menjadi idaman saya selama ini terbayang di tangan saya... pulak sempat pulak berangan... 
tak sampai 30 minit saya sampai dekat rumah dia, dia kata dia gaduh dengan laki dia pasal gundik si laki ni... dia menangis ketika bercerita dengan saya. tak tau pula dari mana keberanian saya datang saya memeluk rozie, rozie pula membalas pelukan saya sambil menangis... lama juga dia nangis... mau aja saya cium bibir dia supaya dia berhenti. tapi tahan.... ahahaha... lepas lebih kurang 30 minit dia pun reda, lepas tu dia tanya saya nak minum apa, saya katakan nescafe ok lah... tapi dia cadangkan kami minum tequllia yang ada dekat rumah dia... 
baru dua teguk muka kami dah mula merah, ketawa mula kedengaran, then dia buka tv... fuh cerita romantik pulak dahhh.... minum punya minum kami semakin rapat tempat duduk... tak pasal pasal cerita dekat tv tue memaparkan adegan bercium... kami berhenti berkata-kata dan ketawa... cuma pandang memandang antara kami. tak pasal pasal kami mula bercium... mula mula ringan ringan aja... tapi lama kelamaan rozie semakin ganas mengulum lidah saya... apa lagi naik stim lah. 
15 minit lepas itu kami berhenti... tak banyak bercakap cuma pandang memandang antara kami... sambil meneguk arak, dua teguk lagi saya merasa semakin jauh dari dunia nyata... tapi kesedaran masih ada... begitu juga dengan rozie. selepas itu kami semakin rapat... saya rasa dah tak tahan nak cium lagi sekali... then saya memulakan gerakan memegang tangan rozie, dan merapatkan badan saya kepada rozie... rozie tidak melawan... malah merelakan saya mencium bibir nya yang sangat saya idam kan... 
mula mula perlahan sahaja lama lama semakin berat cium yang kami berikan dan terima... rozie mula mengeluh apabila saya mula mencium leher dan belakang telinga, saya menggigit lembut cuping telinga nya... dan mula mencium ke tengkuk rozie.... semakin kuar rozie mengeluh... tangan saya mula nakal... menjalar ke buah dada rozie yang besar itu... mula meramas ramas mula di bahagian luar... bila dapat peluang terus masuk kedalam baju rozie. 
rozie mula membuka butang baju ku satu demi satu... hingga kemeja yang saya pakai di buka sepenuhnya.... saya pun menjalan kan peranan membuka baju rozie... termasuk bra rozie... fuhsyoooo... cantiknya buah dada rozie... saya mula mencium rozie mula di bibir dan turun kebawah ke buah dadanya.... aduh nikmatnya.... rozie semakin kuat mengeluh semakin kuat mengurut-ngurut belakang saya.... akhirnya saya menganggkar rozie dan membaringkan rozie di sofa, dan menyambung untuk mencium dan meramas rozie sampai saya puas... 
rozie pula semakin ghairah... dia mula memegang kawan saya seorang... dan sempat membisik di telinga saya... i want this in me tonight dia kata... waaa... perkara yang sudah lama saya tunggu... lepas itu saya mula membuka jeans yang dia pakai.... termasuk panties dia... segitiga dia cukup cantik dan terjaga... bulu bulu yang halus... dan rozie mula memasuk kan tangan dia ke jeans saya... dan masuk ke panties saya... dan meramas kawan saya tu... saya pun membuka jeans saya dan panties saya supaya rozie lebih senang meramas kawan saya tu... saya berbogel depan rozie... dan mula mencium rozie dari atas sambil menurun kebawah... 
bila sampai ke kawasan keramat milik rozie... semakin terasa trill nya... saya mula menjilat kawasan keramat milik rozie... dia mengeluh dan mendesah... lama juga saya di sana... hampir 20 minit... lepas itu rozie mula mengejang seluruh badan rozie bergetar.... saya tau dia sudah sampai klimax dia.... tapi dia macam tak puas hati... dia mula memeluk saya sambil mencium saya dengan ganas sekali... (tak lah sampai menggigit) lepas itu dia naik keatas saya... tetapi dia mencium saya sehingga saya hampir lemas... dia mula turun sehingga mulut rozie sampai ketempat kawan saya tu... 
dia memasuk kan kawan saya tu ke mulutnya... wahh ini lah pertama kali kawan saya itu merogol mulut perempuan. dia menhisap kawan saya itu... dan kawan saya hampir hampir muntah... tapi saya menarik rozie 

No comments:

Post a Comment