Saturday, January 30, 2016

Cerita Lucah - Ku diperkosa kak laili


Ketika itu aku terus memeluknya dari arah belakang. Tanganku memegang buah dadanya manakala sebelah lagi menekup mulutnya. Kak laili berusaha untuk melepaskna diri tapi pelukan kejap aku membuatkannya dia susah bergerak. Aku terus membaringkan kak laili diatas lantai dapurnya. Dengan rakus aku terus mencium mulutnya sebelum dia menjerit. Aku lumat mulutnya semahu hatiku sambil lidahku mengesel lidahnya. Air liur kami meleleh membasahi mukanya. Aku terus menindih tubuhnya yang gebu. Butang-butang baju kak laili ditanggalkan satu persatu dan menampakkan gunung idaman setiap lelaki itu terbonjol disebalik bra lembut berwarna putih yang dipakai oleh kak laili. Di bahagian atas coli kak laili itu, aku dapat lihat dengan jelas akan keputihan dan keranuman buah dada kak laili yang pasti akan mengilakan lelaki jika ditayangkan. Coli itu tidak ditanggalkan sebaliknya aku menjilat-jilat bahagian atas buah dada kak laili dan membuatkan kak laili mula megerang dan ketakutan yang amat sangat. Kedua buah dadanya segera ku ramas. Kekenyalan buah dadanya menaikkan nafsu aku. Aku bertindak ganas lagi ...

No comments:

Post a Comment